forum.ingkomora.rs
forumi Inženjerske komore Srbije
 
 FAQ - Često Postavljana PitanjaFAQ - Često Postavljana Pitanja   TražiTraži 
   Proveri privatne porukeProveri privatne poruke   PristupiPristupi 

Uputstvo za korišćenje

O javnim diskusijama

 
Napiši novu temu   Odgovori na poruku    forum.ingkomora.rs -> Sajt Komore
Pogledaj prethodnu temu :: Pogledaj sledeću temu  
Autor Poruka
zaphod0410



Pridružio: 27 Jul 2004
Poruke: 408

PorukaPoslao: Čet Nov 06, 2008 12:25 pm    Naslov: O javnim diskusijama Odgovoriti sa citatom

У вези позива члановима Коморе да учествују у јавној дискусији о Статуту и Предлогу измена и допуна одлуке о лиценцама које издаје Инжењерска комора Србије, предлажем Инжењерској комори Србије да на страницу постави посебан одељак у којем ће нам предочити све коментаре које у вези са њима добија од својих чланова.
Ово би било веома корисно за све. Са једне стране људи у Комори неће бити оптерећени (могуће веома) сличним коментарима од различитих људи јер у постојећем поступку достављања коментара (мејлом), једни коментатори немају увид у ставове и коментаре других, док, са друге стране не постоји, ама баш, никаква потреба да сви коментатори узалудно губе време размишљајући и коментаришући оно у чему се слажу са другим коментаторима.
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
zaphod0410



Pridružio: 27 Jul 2004
Poruke: 408

PorukaPoslao: Sre Nov 26, 2008 6:21 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Ово су моји коментари у вези са НАЦРТОМ статута Коморе.
1. Скупштина Коморе

Члан 12.
ПРЕДЛОЖЕНО:
Скупштина Коморе је највиши орган Коморе са правима и обавезама утврђеним Законом и овим статутом.
КОМЕНТАР:
У одељку VII. ИНЖЕЊЕРСКА КОМОРА СРБИЈЕ Закона о планирању и изградњи скупштина Коморе спомиње се само у члану 132. став 1. и то као један од органа Коморе: „Органи Коморе су скупштина, управни одбор, надзорни одбор и председник“ а у ставу 5. пише уопштено о свима њима па и о Скупштини Коморе: „Број, састав, ДЕЛОКРУГ и начин избора органа (Коморе) из става 1, 2, 3, и 4. овог члана УТВРЂУЈЕ се статутом Коморе“. И то је све о скупштини Коморе.
Осим тога, у Закону се НИ ЈЕДНОМ другом речју се НЕ спомињу некаква права и обавезе Скупштине Коморе (за разлику од права и обавеза Коморе), те се Комора у свом статуту у члану 12. не може позивати на некаква Законом утврђена права и обавезе скупштине Коморе јер она НЕ постоје!
Сходно горе изнетом члан 12. Статута би морао гласити кратко и јасно: „Скупштина Коморе је највиши орган Коморе“ односно, евентуално: „Скупштина Коморе је највиши орган Коморе са правима и обавезама одређеним овим статутом“ или нешто слично томе.


Poslednji put izmenio zaphod0410 dana Pet Nov 28, 2008 11:47 pm, izmenio ukupno 2 puta
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
zaphod0410



Pridružio: 27 Jul 2004
Poruke: 408

PorukaPoslao: Sre Nov 26, 2008 6:41 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Члан 13.
ПРЕДЛОЖЕНО:
Скупштина Коморе има 120 чланова.
У Скупштину Коморе свака матична секција бира по пет чланова, а остале чланове Скупштине до укупног броја, матичне секције бирају сразмерно свом учешћу у укупном броју чланова Коморе.
КОМЕНТАР:
Скупштина Коморе је прегломазна, - 120 људи, то је малтене као пола Српског „Парламента“ који заступа око 6.500.000 бирача! А све што је прегломазно најчешће је скупо и не функционално па предлажем да се скупштина смањи. Можда на 40 или 60 чланова, и то тако што ће свака матична секција бирати по 10 или 15 чланова скупштине Коморе. Тиме ће свака матична секција бити равномерно заступљена у Скупштини а истовремено ће бити могуће избећи сумњу да ће веће матичне секције доносити одлуке на уштрб интереса мањих секција.
Ако се овакав мој предлог усвоји онда треба из члана 43. Статута избацити став 2. - “Одлуком о расписивању избора утврђује се број чланова Скупштине Коморе које свака матична секција бира према броју чланова матичних секција на дан расписивања избора, као и начин, време и критеријуми спровођења избора.“ Наравно да су могуће и друге варијанте али 120 људи је свакако премного јер о оном што је у надлежности скупштине Коморе може да одлучује и мањи број људи без већих проблема.
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
zaphod0410



Pridružio: 27 Jul 2004
Poruke: 408

PorukaPoslao: Sre Nov 26, 2008 6:53 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

2. Управни одбор

Члан 20.
ПРЕДЛОЖЕНО: (став 2.)
Управни одбор има 11 чланова, и то: председника, потпредседника, три представника које именује надлежно министарство, председнике извршних одбора матичних секција, по положају и по један из реда чланова Матичне секције пројектанта и Матичне секције извођача радова.

КОМЕНТАР:
Састав Управног одбора Коморе је децидирано одређен Законом о планирању и изградњи у члану 132. став 4. у коме пише "Управни одбор чине председник (1 члан), потпредседник (1), три представника министарства надлежног за послове урбанизма и грађеивинарства (3) и председници извршних одбора матичних секција (4) (1+1+3+4=9), па Комора НЕ МОЖЕ одређивати његову величину по сопственом нахођењу. Дакле управни одбор НЕ МОЖЕ имати 11 чланова, како је предложено, већ само 9 чланова јер је прво за разлику од другог ПРОТИВЗАКОНИТО. У складу са тим треба из члана 15. избацити и тачку 11) по којем скупштина Коморе „бира и разрешава два члана Управног одбора – по једног представника матичне секције пројектаната и матичне секције извођача радова, на предлог извршних одбора тих матичних секција“
Члан 21.

ПРЕДЛОЖЕНО: (тачка 8)
- предлаже знамења Коморе (грб, знак и застава);
КОМЕНТАР:
Пошто су знамења Коморе постојећа управни одбор може предложити само њихову измену па у том смислу треба и преформулисати тачку 8).
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
zaphod0410



Pridružio: 27 Jul 2004
Poruke: 408

PorukaPoslao: Sre Nov 26, 2008 9:09 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

ПРЕДЛОЖЕНО: (тачка 17)
Управни одбор: „доноси одлуке о издавању лиценци и доноси решења о ОДБИЈАЊУ захтева за издавање лиценци, на предлог извршних одбора матичних секција“
КОМЕНТАР:
Ако неко поднесе потпуно исправан захтев за издавање лиценце, тј. ако су испуњени сви предуслови за њено издавање, Комора НЕМА законских могућности да такав захтев одбије, тј. она мора издати лиценцу, па самим тим ни управни одбор није овлашћен да донесе решење о одбијању таквог захтева, нити матични одбор може такво шта да предложи, осим ако неко у Комори не очекује да ће захтев за лиценцу поднети пекар Пера што је мало вероватно.
Овде треба имати у виду да Комора има право да у поступку издавања лиценце тражи и друга (допунска) документа осим оних који су предвиђена Правилником о условима....за издавање лиценци .... (Сл. гласник РС 116/2004 - члан 7. став 2. Правилника) а ради допуне захтева. Уз све то ни Законом а ни Правилником уопште није ни предвиђена некаква могућност, евентуалног, одбијања захтева за издавање лиценце па таквој могућности нема места ни у статуту Коморе.


Poslednji izmenio zaphod0410 dana Sre Nov 26, 2008 10:09 pm, izmenjeno ukupno 1 puta
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
zaphod0410



Pridružio: 27 Jul 2004
Poruke: 408

PorukaPoslao: Sre Nov 26, 2008 10:01 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

IV СУД ЧАСТИ

КОМЕНТАР: Овај део Статута је преобиман и пре му је место у Правилнику суда части него у статуту Коморе. У статуту би било сасвим довољно да од свих чланова у овом одељку остане само став 1. члана 40. “Организација, састав, начин избора и разрешења судија Суда части, Тужиоца и Браниоца, поступак и рад Суда ближе се уређују Правилником Суда части Коморе.“, односно, „Инжењерска комора Србије има Суд части. Ближи услови избора судија, састав суда, итд.... бити регулисани Правилником суда части.“ , Или нешто слично томе, јер како суд ради, колико трају мандати, колико судија има веће, итд, итд, ... ионако већ пише у Правилнику Суда и нема никакве потребе да се све то понавља и у Статуту, међутим пошто је ово јавна дискусија о Предлогу статута ја ћу изнети своје коментаре у складу са предоченим нацртом.

Члан 29
ПРЕДЛОЖЕНО:
Листа судија из става 2. овог члана броји 35 судија, и то: три из матичне секције планера, четири из матичне секције урбаниста, по 14 из матичне секције пројектаната и матичне секције извођача радова и чине је кандидати који су добили највећи броје гласова, с тим да матичне секције у којима су организоване подсекције свака подсекција буде заступљена најмање са по ДВОЈЕ судија.
КОМЕНТАР:
Најмање по ДВОЈЕ судија из сваке подсекције НИЈЕ добро решење јер ће непотребно створити сукоб око тога која од подсекција има ВЕЋЕ право на више од ДВОЈЕ судија, пошто 14 није дељиво са 5 - колико је предложено подсекција (члан 57. Статута). Стога предлажем да број судија из матичне секције пројектаната, односно из матичне секције извођача буде 20, 15 или 10 јер ће само у том случају свака од подсекција бити равномерно заступљена са 4, 3 или са 2 судије. Уствари по мом мишљењу најбоље би било да свака секција односно подсекција даје исти број судија.

Члан 33.

ПРЕДЛОЖЕНО:
Оптужбу у поступку пред Судом части заступа Тужилац Коморе.
Одбрану у поступку заступа БРАНИЛАЦ КОМОРЕ.
КОМЕНТАР:
Због могућег позивања оптуженог на сукоб интереса или надлежности Комора НЕ МОЖЕ бити истовремено и Суд и Тужилац и Бранилац! Одбрану у поступку може да заступа само Бранилац Оптуженог или да се оптужени брани САМ. Међутим, уколико је оптужба поднета од стране лица које није члан Коморе оптужени би, као члан Коморе, по логици чланства морао имати загарантовано право на бесплатну стручну помоћ од стране Коморе као струковне организације, а коју може одбити или прихватити по слободном избору.

Члан 37.

ПРЕДЛОЖЕНО:
Уколико Суд части утврди одговорност члана Коморе због повреда прописаних чланом 36. овог статута, Суд части изриче следеће мере:
1) јавну опомену са објављивањем на седници Управног одбора Коморе;
2) јавну опомену са објављивањем у штампи и
3) одузимање лиценце.
Мера одузимања лиценце изриче се за период од шест месеци до пет година.
Поред мера из става 1. овог члана, Суд части изриче и меру безбедности забране учешћа у раду органа Коморе.
Мера безбедности из става 4. овог члана изриче се у трајању од 5 година осим у случају када је изречена мера одузимања лиценце.


КОМЕНТАР:
Пажљиво сам прегледао Правилник суда части и у њему нисам нашао објашњење у којим случајевима се изричу јавне опомене па ми се чини да би то требало на неки начин дефинисати, јер овако како је предложено јасно је да су последице изрицања опомене из тачке 1) и тачке 2) исте иако међу њима постоји извесна разлика у тежини. Прва је лакша (интерна је без обзира на име) а друга је тежа и стварно јавна, па би ради стварног разликовања њихове тежине вероватно било боље да у тачки 1) стоји само „опомену са објављивањем на седници Управног одбора Коморе“ уместо „јавну опомену са објављивањем на седници Управног одбора Коморе“, а у тачки 2) тако како је предложено.
Став 3. треба избацити јер је у члану 42. Статута јасно изречено да члан Коморе не може бити биран у органе Коморе ако му је изречена мера из члана 37., а шта Суд изриче је пре питање Правилника суда него статута Коморе.
Осим тога предложена формулација има, евентуалног, смисла само ако је опоменути у време учињеног дела био у неком од органа Коморе и тада учинио повреду за коју му се изриче опомена а потпуно је несврсхисходна у случајевима када опоменути није био, или чак уопште нема ни намеру да икада буде члан неког од органа Коморе. Поред тога и став 3. члана 42. је јасан јер се пре кандидовања односно именовања мора претходно завирити у евиденцију изречених мера.
Став 4. није добро формулисан јер из њега јасно произилази да се члану Коморе који је опоменут изриче забрана учешћа у раду органа Коморе у трајању од 5 година, ОСИМ у случају када (му) је изречена мера одузимања лиценце, тј. у случају одузимања лиценце њему се НЕ ИЗРИЧЕ забрана учешћа у раду органа Коморе!
Претпостављам да је таква формулација предложена јер је касније у члану 73. предвиђено да чланство у Комори престаје одузимањем лиценце (лиценци), па је логично да онај ко није члан Коморе не може ни бити у неком од њених органа. Међутим, у случајевима када члан Коморе има више од једне лиценце за њихово истовремено одузимање постоји законска препрека из члана 129. став 3. Закона о планирању и изградњи. (За детаљније објашњење такве ситуације погледајте мој коментар члана 73. Статута )
Осим свега напред изнетог ја мислим да је забрана од 5 година драконска казна за оног ко је (само) опоменут, пошто члан Коморе којем је одузета лиценца на време краће од 5 година (на пример, на шест месеци) после протека тог времена може поново да постане пуноправни члан Коморе док члан Коморе који је (само) опоменут има да се начека још 4 - 4,5 године да би му се казна избрисала. То није логично нити је праведно а имајући у виду члан 42. Статута из горњег члана треба избацити став 4. или га написати коректније како би се диференцирале изречене мере.

ПРЕДЛОЖЕНО: (члан 38. став 4.)
"Мера из члана 37. став 1. тачка 2. овог статута, извршава се објављивањем изреке одлуке у најмање једном дневном листу који излази на целокупној територији Републике Србије, које у изреци одлуке одреди судско веће уз истовремено објављивање на интернет презентацији Коморе".
КОМЕНТАР:
Ни један дневни лист НЕ излази на целој територији Републике Србије него се дистрибуира, а да ли се дистрибуира или не дистрибуира на њеној целокупној територији је прилично растегљива одредница. (Шта се, на пример, дешава у случају када се дневни лист не дистрибуира на Косову и Метохији?) Боље решење би било „у најмање једном дневном листу чији тираж није мањи од 100.000 примерака а у случају мере одузимања лиценце и у Службеном гласнику РС“ јер се опоменом НЕ губе законска права из Закона о планирању и изградњи, док се привременим одузимањем лиценце она губе, па би легитимацију, лиценцу и печат, аналогно сличним документима требало поништити, односно огласити неважећим у времену трајања (привремене) мере њеног одузимања. У том смислу би требало изменити и став 3. у члану 73. Статута. А поред штампе и Интернета зашто у тај став не бисмо убацили и свој Гласник?

ПРЕДЛОГ О УВОЂЕЊУ НОВЕ ДИСЦИПЛИНСКЕ МЕРЕ:

Подстакнут претходним као и најновијим догађајем у Дубљанској улици ја сам сео и прочитао Статут, Правилник о суду части и Етички кодекс, али нигде у њима нисам приметио да постоји могућност супсидијарне одговорности за лица која су дала препоруку да се неком изда лиценца. Можда ми је то промакло јер нисам био довољно пажљив при читању па ако ово што сам напред изнео није тачно, ја Вам дугујем своје извињење. Међутим, ако сам добро запазио овај недостатак, онда користим ову прилику да Вам предложим да Комора у статут и остале опште акте уведе супсидијарну (другостепену) одговорност за лица која су дала препоруку да се лиценца изда лицу којем је изречена нека од мера предвиђених чланом 37. статута Коморе.
Ово због тога што они као гаранти не могу бити без икакве одговорности за непрофесионално поступање, итд... лица које су претходно препоручили. У складу са таквим мојим предлогом морала би се Статутом предвидети и одговарајућа дисциплинска мера у члану 37. Статута, што је могуће блажа, нешто попут укора Управног одбора без или са објављивањем у Гласнику И.К.С као интерном листу Коморе и, наравно, без икаквих других последица у погледу осталих права члана Коморе. Тиме би све остало у „кући“ али ће укућани знати да не могу бити потпуно неодговорни према њеној будућности и њеном реномеу. Увођење овакве врсте одговорности би веома брзо изазвало одговарајућу позитивну реакцију јер се препоруке не би давале олако, па би чак, вероватно, и сама најава могућности увођења овакве дисциплинске изазвала сличну реакцију.


Poslednji izmenio zaphod0410 dana Sre Nov 26, 2008 10:47 pm, izmenjeno ukupno 1 puta
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
zaphod0410



Pridružio: 27 Jul 2004
Poruke: 408

PorukaPoslao: Sre Nov 26, 2008 10:31 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

VI УНУТРАШЊА ОРГАНИЗАЦИЈА КОМОРЕ

Члан 57.
ПРЕДЛОЖЕНО:
Подсекције у матичној секцији пројектаната и извођача радова се образују на нивоу појединих инжењерских струка и то:
1) подсекција дипломираних инжењера архитектуре;
2) подсекција дипломираних грађевинских инжењера;
3) подсекција дипломираних машинских инжењера;
4) подсекција дипломираних инжењера електротехнике и
5) подсекција осталих техничких струка.
У оквиру подсекција осталих техничких струка, по потреби, одлуком Управног одбора, могу се образовати посебна одељења према врстама стручне спреме.
КОМЕНТАР:
Не постоји струка дипломираних инжењера архитектуре, грађевине, итд... (види члан 130. став 2. Закона о планирању и изградњи) него у оквиру инжењерских струка постоје одређена стручна звања, од којих је дипломирани инжењер (ВСС) један од могућих садашњих нивоа стручности лиценцираних инжењера пошто постоје и лиценцирани инжењери (ВШС) којима је оваквим предлогом Статута онемогућено, да као равноправни чланови Коморе, буду чланови подсекција од 1) до 4), док је истовремено у ставу 2. то омогућено САМО у оквиру подсекције осталих техничких струка.
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
zaphod0410



Pridružio: 27 Jul 2004
Poruke: 408

PorukaPoslao: Sre Nov 26, 2008 10:38 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

VII ЛИЦЕНЦЕ

Члан 72.
ПРЕДЛОЖЕНО:
Решење о одузимању лиценце доноси Управни одбор на основу извршне одлуке Суда части којом је изречена мера одузимања лиценце.
Решење из става 1. овог члана, поред података прописаних законом, садржи и констатацију да лице коме је одузета лиценца по истеку утврђеног рока може поднети захтев за издавање нове лиценце под условима прописаним Законом и Правилником.
Против решења из става 1. овог члана може се изјавити жалба министру надлежном за послове урбанизма и грађевинарства у року од 15 дана од дана пријема решења.
КОМЕНТАР:
Треба избацити став 2. и став 3. из овог члана, јер су преписани из Правилника о условима....за издавање лиценци .... (Сл. гласник РС 116/2004 – члан 12. став 3.), односно из члана 129. став 4. Закона о планирању и изградњи па нема никакве потребе да се њима оптерећује још и статут Коморе.

Члан 73.
ПРЕДЛОЖЕНО:
Чланство у Комори престаје одузимањем лиценце, по захтеву члана, у случају смрти члана и у другим случајевима предвиђеним законом.
Одузимањем ЈЕДНЕ ЛИЦЕНЦЕ члану Коморе ПРЕСТАЈЕ ЧЛАНСТВО у Комори.
КОМЕНТАР:
Законом о планирању и изградњи прописани су предуслови за издавање лиценце али и обавеза Коморе да утврди (САМО) испуњеност услова за издавање лиценце у складу са одредбама Закона (члан 131. тачка 2). Закона).
Сходно томе уколико неко испуњава све услове за издавање лиценце Комора НЕМА законских могућности да му оспори то законско право, односно ако су испуњени сви Законски предуслови Комора НЕ МОЖЕ да подносиоцу исправног захтева НЕ ИЗДА лиценцу.
Истовремено је Законом о планирању и изградњи прописано које предуслове мора да задовољи одговорни пројектант и одговорни извођач радова да би добио одговарајућу лиценцу. Ови предуслови се РАЗЛИКУЈУ (упоредите члан 109. став 3 и члан 117. став 4. Закона) и управо због те разлике НЕ ПОСТОЈИ законска могућност да Комора одузимањем једне лиценце члану Коморе одузме, истовремено, право на поседовање осталих лиценци (ако их члан Коморе има).
Ова немогућност је јасно потврђена чланом 129. став 3. Закона о планирању и изградњи: "Издату лиценцу Инжењерска комора може решењем одузети АКО УТВРДИ да овлашћено лице несавесно и нестручно обавља послове ЗА КОЈЕ МУ је лиценца ИЗДАТА" тј. ни једна лиценца се НЕ може БЕЗРАЗЛОЖНО одузети без претходно спроведеног поступка у коме ће се утврдити да ли је овлашћено лице несавесни и нестручно обавило послове за које му је издата лиценца.
Дакле, ако се некоме из неког разлога одузима пројектантска лиценца, по том истом основу НЕ МОЖЕ му бити одузета и лиценца одговорног извођача јер су то два различита посла, тј. лиценце, односно да би му се одузеле обе лиценце морају спровести два поступка за одузимање лиценце са одговарајућим доказима о несавесном и нестручном обављању САМО ОНИХ ПОСЛОВА за коју му је свака од лиценци издата.
Због таквог Законског решења члану Коморе НИКАКО НЕ МОЖЕ ПРЕСТАТИ чланство у Комори ако има више од једне лиценце а како је то предвиђено чланом 73. став 2. Статута, јер је поседовање (макар једне) лиценце основни предуслов да би неко био члан Коморе (члан 130. став 2. Закона о планирању и изградњи) па члан Коморе који има ВИШЕ од једне лиценце има неспорно законско право да по основу оне лиценце која му НИЈЕ одузета, и даље, буде члан Коморе!
Према томе став 2. који гласи: "Одузимањем ЈЕДНЕ ЛИЦЕНЦЕ члану Коморе ПРЕСТАЈЕ ЧЛАНСТВО у Комори“, треба избацити из Статута јер није спроводљив у пракси!

У осталим ставовима овог члана требало би речи "лиценцу и печат" заменити са "легитимацију, лиценцу и печат".
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
mihailo



Pridružio: 27 Jul 2004
Poruke: 34

PorukaPoslao: Čet Jul 11, 2013 1:58 pm    Naslov: plati pa klati Odgovoriti sa citatom

Овој наметничкој организацији која се у сваком новом броју Гласника хвали бројем чланова треба јасно и гласно рећи: не хвалите се бројем уцењених, који без учлањења у Вашу лихварску фирму не могу да раде!
Немате Ви толико чланова зато што сте цењена Комора која штити струку и своје чланове, већ зато што чланови Ваши немају право на рад (уставом загарантовано право!) ако Вама не плаћају годишњи данак.
Па сте увели још и Потврде о валидности лиценце за текућу годину, које су услов за признавање лиценце!
Плати, па клати!
Клатимо се сви ми, уцењени, обешчашћени чланови Коморе. И плаћамо данак да бисмо имали 'леба.
А Ви то сервирате као велики успех Коморе! Срамота!
Осим приступа сајту прописи.нет никакву корист од Коморе немају њени унижени чланови.
Када се Комора огласила поводом актуелних збивања у вези струке?
Када је Комора реаговала на лоше Законе и Правилнике у вези струке?
Никад!
Булументи која у наше име и за наш рачун представља Комору битна је само 'лова'. Семинари и предавања разних фирми су корисна ствар - али Комори је битно да то наплати и да се хвали годишњим финансијским извештајем!
А уређење односа у струци, у друштву, у градитељству?
Ма, пуца им прслук за то.
Плати, па клати!
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Prikaži poruke iz poslednjih:   
Napiši novu temu   Odgovori na poruku    forum.ingkomora.rs -> Sajt Komore Sva vremena su GMT + 2 sata
Strana 1 od 1

 
Skoči na:  
Ne možete pisati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete menjati vaše poruke u ovom forumu
Ne možete brisati vaše poruke u ovom forumu
Ne možete glasati u ovom forumu